Trofeos Inicio Kata Musical Equipo Kiritsu Pódium y tatami 

Dissabte passat 3 de Juny, vam tenir la sort de poder comptar amb diversos clubs amics que van estar participant amb els seus alumnes mes novells.

La participació va ser molt alta per a un campionat on prevalen els alumnes que participen per 1a vegada o que han sortit molt poc. Per tant el mes normal era veure nois i noies molt petits amb els seus cinturons blancs, blancs grocs i altres colors de baix grau.

Tots ells van gaudir d'una competició adequada a la seva edat i en la qual van poder demostrar que ja saben com fer vibrar al públic.

Els companys amb mes edat o de graus mes avançats van estar abrigallant i donant consells als nous, ells no van participar però van ser claus perquè les noves generacions de competidors puguin sortir al món del KATA SHIAHI.

Agrair als mestres i clubs (Natació Terrasa, Bisbal, Sant Feliu de Guíxols, Bages, Llívia, Louis i Shoreikan) participants la seva ajuda. Als soferts àrbitres i als diferents ajudants de l'organització. Esment especial del Patrocinador Fuji Mae per la seva valuosa aportació.

Finalment recordar el perfecte exemple dels familiars i amics, que van demostrar que es pot animar sense muntar un espectacle semblant al d'esports majoritaris.

Així mateix recordar als tècnics, personal de la brigada i autoritats de l'ajuntament de Cervelló, que ens van ajudar en l'organització i el lliurament de trofeus.

La junta del Club Kiritsu de Karate.

El pasado sábado 3 de Junio, tuvimos la suerte de poder contar con varios clubes amigos que estuvieron participando con sus alumnos mas noveles.

La participación fue muy alta para un campeonato donde priman los alumnos que participan por 1ª vez o que han salido muy poco. Por lo tanto lo mas normal era ver chicos y chicas muy pequeños con sus cinturones blancos, blancos amarillos y otros colores de bajo grado.

Todos ellos disfrutaron de una competición adecuada a su edad y en la que pudieron demostrar que ya saben como hacer vibrar al publico.

Los compañeros con mas edad o de grados mas avanzados estuvieron arropando y dando consejos a los nuevos, ellos no participaron pero fueron claves para que las nuevas generaciones de competidores puedan salir al mundo del KATA SHIAHI.

Agradecer a los maestros y clubes (Natación Terrassa, Bisbal, Sant Feliu de Guíxols, Bages, Llívia, Louis y Shoreikan) participantes su ayuda. A los sufridos árbitros y a los diferentes ayudantes de la organización. Especial mención del Patrocinador Fuji Mae por su valiosa aportación.

Por último recordar el perfecto ejemplo de los familiares y amigos, que demostraron que se puede animar sin montar un espectáculo parecido al de deportes mayoritarios.

Así mismo recordar a los técnicos, personal de la brigada y autoridades del ayuntamiento de Cervelló, que nos ayudaron en la organización y la entrega de trofeos.

La junta del Club Kiritsu de Karate.